onsdag, februari 01, 2012

Rysskyla och rumpvärmare . . .

Nu kommer kylan och vintern !
Rysskylan från Sibirien !
Det ska komma 30 cm snö innan helgen !
Så har det stått på många löpsedlar i flera dar nu . . .
låt den komma , jag bryr mig inte . . .


Varm å go !

. . . för jag har skaffat rumpvärmare !
Ååhhh , så skönt det är att sitta här vid datorn å knappa nu ,
utan att frysa om rumpan .
Skinnsits kyler , men det gör inte min nya fina röda ulldyna .
Den värmer !


Det tycker Lukas också . . .

Lukas gillar den också , så det händer ofta nu
 att det är upptaget vid datorn .

Här är upptaget, Matte !

Vem vet , kanske börjar han blogga också  rätt som det är ,
 när han ligger där å värmer sig på min rumpvärmare .

Så , kom an RYSSVINTER !
Jag och Lukas håller oss i alla falla varma på
mattes röda goa ulldyna .

Det skulle ju bli vår nu , eller?


- Håll värmen i kylan -



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...