lördag, april 13, 2013

Nya pjuck . . .

 
 
 
Nu får det bli hur det vill med våren . . .
men jag ska ha nya vårpjuck !
 
 
 
Jag orkar inte gå i vinterkängor och vinterjacka längre .
Nu är det vår och sen får vädergudarna
tycka vad dom vill . . .
 
 
Älskar mina nya pjuck!
Men oojjj va det är ovant med klack nu
 när man harvat runt i grova vinterkängor
med tjock gummisula hela låååånga vintern .
 
 
Just nu valsar jag runt i mina nya pjuck inomhus
när jag städar .
Måste ju gå in dom . . .
 

Det sägs att
nästa vecka ska det äääntliiiigen bli tvåsiffrigt på utetermometern .
Hoppas det stämmer !
 
 
 
 
Nu trippar jag vidare i mina schysta vårpjuck !
Hoppas på utepremiär i veckan .
 
- Ha en  fin lördag -

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...