söndag, juli 14, 2013

Sommarkväll . . .

 
Vilka underbara dagar vi har nu . . .
 
Nu känns det som riktig sommar , varmt och skönt .
Nu vill jag bara vara ute från morgon till kväll .
Att kvällarna är så ljumna är ju helt galet skönt .
 
Jag behöver träna på att fotografera i motljus ,
 så jag tänkte slå två flugor i en smäll .
Uppleva en härlig solnedgång vid havet ,
och kameran som enda sällskap .
 
 
 
Solnedgång vid havet . 
Här trivs jag bäst .
 


 
 
 
 
 

 
 
En härlig kväll blev det .
Det är inte lätt att få till det i motljus ,
men jag är nöjd för denna gången .
Det lär bli fler tillfällen att öva .
 
Idag skiner solen igen , så nu blir det frukost ute i trädgården .
Kanske blir det en vacker solnedgång  också ikväll .
 
- Må solen lysa på er -
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...