lördag, juli 23, 2011

Magisk sommarkväll . . .

Jaaa . . . den var fantastisk . . . verkligen !!!
Jag var på konsert . . .


. . . och den var magisk !


Kyrkan var fullsatt , men jag och min väninna var ute i god tid och fick bra platser .


Bild lånad från Blekinge läns Tidning .

Jag ska inte " prata " sönder det här , för magin sitter i än .
En fin , väl blandad repertoar som passar i kyrkan en sommarkväll .
Wells på piano - det är magiskt bara det . . .
dessutom ,
 Sofia Källgren - vars röst låter som vackra silverklockor . . .



Jag " faller i trans " när jag lyssnar på vacker pianomusik , speciellt
när det är sån akustik som i en kyrka , underbart!
Skulle kunna sitta där en hel dag och bara lyssna .

En perfekt början på min semester , helt enkelt !


Har ni möjlighet att gå på nån av deras konserter i sommar ,
 så gör det , det är värt pengarna .

- Ha en skön Helg -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...