onsdag, januari 12, 2011

Kör så det ryker...

Tjohoo!!! Nu är jag igång. Med träningen. Äntligen!!!
Jag har inte kunnat träna på ett par år eftersom jag har problem med ryggen, men nu är jag på bättringsvägen så jag ska försöka med nåt pass i veckan i alla fall.
Tog ett pass Body- balance igår, det är en blandning av tai-chi, pilates och yoga.
Det var härligt men svårt att komma igång.
Detta var mitt första body-balance pass någonsin och jag ägnade mig mest åt att  försöka klura ut
vilka delar av kroppen som skulle vara upp eller ner.
Balansen hittade jag inte på hela kvällen...menskönt var det.
Balansen hittar jag förhoppningsvis om några veckor när  musklerna blivit lite starkare, meeen...

Jag är på G.

Ikväll blev det så ett aerobic-pass, det har jag utövat innan och det är så otroligt roligt.
Men gud va jobbigt!
Efter varje aerobic-pass så undrar jag varför i himelens namn jag utsätter mig själv för detta...
...lika väl så är jag där på nästa pass igen.
Frivilligt!
Dessutom längtar jag till nästa gång!
Jag önskar, hoppas och håller tummarna att ryggen ska hålla och bli starkare,
så jag kan fortsätta med detta som är så kul.

Nu ska jag sätta mig och bara känna efter
hur nyttig jag känner mig och längta till nästa träningspass.

Ha en bra kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...