tisdag, februari 01, 2011

Fina Februari...

Fina februari är här och lååånga Januari är äntligen slut.
Så...
det måste ju firas och vad är finare att sätta på bordet än tulpaner.

Idag blev det gula tulpaner in...

 
Tulpanvasen är superduperbra, tulpanerna står verkligen bra i den.



och dom gamla lila åkte ut.



Vad händer annars nu då?
Jo, jag har faktiskt redan klippt mitt lilla äppelträd.
I år så har jag varit ute i god tid,
 annars brukar jag vara ute i sista minuten, bortåt mars månad ibland.


Nu ser äppelträdet ut som en förstelnad liten alien...



och här ligger en del av klippet.



Avklippt.


Man skulle kanske prova att ta in några grenar och se om dom slår ut,
det hade ju varit fint.


Nu blir det Bygglov på fyran för min del...
Mia är så duktig!
Kan inte missa det.

- Ha en fin kväll-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...